czwartek, 29 października 2015

Testowanie ściereczek Actifibre firmy Vileda- POLECAM

Testowanie ściereczek Actifibre firmy Vileda
Unikalna i opatentowana technologia

Actifibre to ściereczka nowej generacji, której właściwości czyszczące dorównują ścierkom z najwyższej jakości mikrofibry.
Unikalna warstwa PVA sprawia, że Actifibre znakomicie pochłania i zatrzymuje w sobie wodę.
Przecierana powierzchnia nie tylko jest idealnie czysta, ale też sucha i wolna od smug i zacieków.
Warstwa czyszcząca o strukturze przestrzennej 3d
  • Znakomite właściwości czyszczące
Warstwa PVA:
  • Zdolność wchłaniania wody.
  • Sucha powierzchnia po 1 przetarciu.
 
Actifibre w akcji:
  • Wyjątkowa zdolność absorpcji cieczy do 100 ml
  • Znakomite właściwości czyszczące, usuwa uporczywe zabrudzenia bez detergentów
  • Bez smug i zacieków na każdej powierzchni już po 1 przetarciu
  • Miła w dotyku miękka, ale nie fałduje się i nie wyślizguje się z dłoni
  • Łatwe spłukiwanie, łatwość wypłukiwania brudu ze ściereczki, długotrwała świeżość i czystość
  • Wymiary: 29 x 29 cm
MOJA OPINIA :
 Niestety nie udało mi się dostać do kampanii www.streetcom.pl, ale otrzymałam od Renata Żukowska ściereczki do testowania. Jestem mile zaskoczona, naprawdę. Ściereczka bardzo ładnie pochłania wylaną wodę czy też inne płyny. Ładnie też zbiera kurz czy też smar. Jest przydatna w kuchni , w łazience , Wszędzie. Materiał jest bardzo mięciutki, delikatny . Idealna do szyb i luster. Łatwe spłukiwanie, łatwość wypłukiwania brudu ze ściereczki, długotrwała świeżość i czystość. Cena jak dla mnie przystępna.
 Cena Regularna :7,99 natomiast na stronie https://www.sklep.vileda.pl/produkt/sciereczka_actifibre.php można kupić ściereczki w promocji tylko 5,99. 
Ocena : ( w skali od 1 do 10) - 10


Vileda ACITIFIBRE u mnie w kuchni


Ja już zamówiłam i zachęcam do zakupu innych

NAPRAWDĘ WARTO.                
                             POLECAM                                                                    WIELKI POZYTYW
 

 Bezpośredni sklep Vileda :

3 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100% z opinią. Pozdrawiam nową blogerkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam również do odwiedzenia mojej strony
    www.testowaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że odwiedzę strone www.testowaczek.blogspot.com

      Usuń