czwartek, 29 października 2015

Testowanie OPTIMA DHA - wspiera prawidłową pracę mózgu i wzroku

Testowanie OPTIMA DHA 
- wspieranie prawidłowej pracy mózgu oraz wzroku 

 Wczoraj zakupiłam margarynę OPTIMA DHA ,aby przetestować i podzielić się z Państwem opinia.
Na co dzień bardzo rzadko kupuję margarynę ponieważ ma bardzo mała zawartość tłuszczu. Częściej kupuje masło, ale też sporadycznie.
Margaryna OPTIMA DHA, a zaledwie tylko 40 % tłuszczu.


Wartość odżywcza: /100 g 
wartość energetyczna: 1480kj/360 kcal
Tłuszcz : 40 g 
Węglowodany: 0 g 
Białko: 0 g
Sól: 0,5 g
 Witamina A : 900 ug
Witamina 7,5 ug

100 g produktu zawiera 167 mg DHA
Zawartość tłuszczu  40 %


Przechowywać w lodówce w temperaturze od +4 C do  +10 C

Po otwarciu margaryny OPTIMA DHA , ku zdziwieniu wyczułam bardzo przyjemny zapach, konsystencja margaryny też była odpowiednia. W składzie zauważyłam iż znajduja się tłuszcze roślinne takie jak tłuszcz palmowy oraz kokosowy.
Kwas dokozaheksaenowy DHA przyczynia się do utrzymmania prawidłowego funkcjonowania mozgu oraz utrzymania prawidłowego widzenia. Korzystane działanie występuje w przypadku dziennego spożycia 250 mg DHA. 
http://optimadha.pl/sklad-optima-dha.html

http://optimadha.pl/dlaczego-warto-wlaczyc-Optime-DHA-do-codziennej-diety.html


  Spróbowałam, sprawdziłam, zasmakowałam, a teraz Moja OPINIA  :) 

Opinia:
- smak: dobry,lecz jak dla mnie ciut za słony
- zapach przyjemny, 
- konsystencja przyjemna , łatwo się rozsmarowuje na kanapce po wyjęciu z lodówki.
- opakowanie : odpowiednie
- gramatura: odpowiednia
- cena: przystępna ,lecz nie każdego będzie stać na taka margarynę
- ocena przyznana : (od 1 do 10) - to  7

Wiele razy słyszałam, że powinniśmy przyjmować więcej omega-3, a Optima DHA daje nam taką szansę każdego dnia podczas śniadania czy kolacji.


Margaryna OPTIMA DHA  





Kwas dokozaheksaenowy (DHA)

  • Kwas dokozaheksaenowy (DHA) należy do grupy kwasów tłuszczowych Omega 3.
  • DHA jest składnikiem budulcowym mózgu i siatkówki oka.
  • Nasz organizm nie potrafi samodzielnie wytwarzać wystarczająco dużej ilości kwasu DHA niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania mózgu i wzroku, dlatego tak ważne jest dostarczanie tego składnika wraz z dietą.
  • Optima DHA zawiera olej z mikroalg morskich, który jest naturalnym źródłem DHA.




Stosuj codziennie, a Twoje szare komórki będą z Ciebie dumne!




Producent: BUNGE Polska sp. zo.o 
ul. Jagodne 1, 05-480 Karczew, Polska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz